Freitag, 20. November 2009

Christmas - Tilda with Gift

Habt ihr alle schon einen Blick in das erste MagnoliaInk Magazin werfen können? Ich habe meine Ausgabe in der Woche vor Halloween erhalten. Zwei meiner Karten sind darin veröffentlicht, wobei die eine leider in ziemlich schlechter Qualität dargestellt wurde... aber alles in allem ist die Zeitung doch sehr gelungen und ein paar Fehler sind in der ersten Ausgabe erlaubt, gell?
***
Did you already have the chance to take a look into the new MagnoliaInk magazine yet? I got my issue the week before Halloween. There have been two of my cards published in the magazine. Unfortunately the picture quality of one of them is really bad in the mag... but the mag itself is succeded and a few mistakes are allowed for the very first issue, aren't they?

Diese Karte war die dritte Karte, die ich für MagnoliaInk eingereicht hatte, die hat es aber nicht in die Zeitung geschafft, von daher kann ich sie euch jetzt hier zeigen! Ich habe die süße Christmas Eve Tilda aus der neuen Magnolia So Jolly & Under the Mistletoe Collection vor den Kamin aus der Winter & Christmas Supplement Collection 2007 gestellt.
***
This was the third card of three that I handed in for MagnoliaInk but this one didn't make it to the mag so I can show it to you now! I used cute Christmas Eve Tilda from the new Magnolia So Jolly & Under the Mistletoe Collection. I placed tilda in front of a fireplace, it's from the Winter & Christmas Supplement Collection 2007.
Den "24 december" Stempel ist ebenfalls aus der Winter & Christmas Supplement Collection 2007. Da man den Abdruck nicht so gut erkennen konnte, habe ich ihn einfach mit goldenem Gelstift noch einmal nachgemalt. Die Blätter des Christsterns habe ich aus goldenem Glitzercardstock ausgestanzt, der passte gut zu dem Ribbon, welches Magnolia mir geschickt hatte.
***
The "24 december" stamp is from the Winter & Christmas Supplement Collection 2007 as well. AS you couldn't see the print much I draw over the lines with a golden gel pen. I piunched the leaves of the poinsettia from golden glitter cardstock which is matching perfectly to the ricrac ribbon Magnolia sent me.

Die Geschenke sind... na, wollt ihr raten? Richtig! Aus der Winter & Christmas Supplement Collection 2007 *grins*. Die passten einfach zu gut zur Christmas Eve Tilda.
***
The present are from the... guess! Alright! From the Winter & Christmas Supplement Collection 2007 *grin*. They were the stamps I rally had to use together with the Chritmas Eve Tilda.

Coloriert habe ich die Motive mit Albrecht Dürer Aquarellstiften. Ein paar Halbperlen habe ich auch noch auf die Karte geklebt. Ist Tilda nicht süß, wie sie ihr Geschenk so festhält?
***
The images are colored in with Albrecht Dürer watercolor pencils. I also added some pearls to the card- Isn't Tilda the cutest holding her present to hard?

stamps: Christma Eve Tilda, 24 december, fireplace & presents by Magnolia
ink pad: Memories Artprint Brown
papers: Bazzill Cardstock & Pattern Paper
accessories: Leave Punch, Lace, RicRacRibbon, SU floss, Paper Flowers, Spacer, Brads, Pearls, Dimensionals

Kommentare:

Basteltante Ursula hat gesagt…

super schön ganz toll!


LG Ursula

Kim Piggott hat gesagt…

Wow!
So very beautiful Jay Jay!
hugs
kim x

CraftyC hat gesagt…

Beautiful card Jay Jay, love the colours on this!
Clairex

Darcie hat gesagt…

Gorgeous card Jay Jay!

Blog Widget by LinkWithin