Dienstag, 23. Juni 2009

Altered Container

Ich habe eine alte und schon ausgeblichene Pappbox bei mir gefunden, die es wirklich nötig hatte ein bisschen hübsch gemacht zu werden. Ich habe hierfür die großgemusterten 30x30" Papierbögen von Basic Greys Bittersweet Kollektion genommen, welches ich mit dem ScorTape aufgeklebt habe. Das hält wirklich bombenfest!
***
I found an old and bleached box in my stash which really needed to be altered! So I took my 30x30" sheets from Basic Grey's Bittersweet collection with big pattern on and added it with ScoreTape to the box. This is really great!




Da ich eine Box für meine Lieblingsblumen machen wollte (habt ihr all die schönen rosanen, braunen und weißen Blumen in der Box gesehen?), habe ich die niedliche Tilda mit Rose genommen. Zur weiteren Verzierung der Dose habe ich noch zu rosanen glitzernden Chipboardherzen, Papierrosen, rosaner Spitze, dem Martha Stewart Branch Stanzer und Star Dust Stickles gegriffen.
***
As I wanted to make a box for my favorite flowers (did you see all the pink and brown and white flowers in the box?) I decided to take cute Tilda with rose. I also used pink glittery chipboard hearts, mulberry roses, pink lace, my MS branch punch and Star Dust Stickles to alter the box.


Passend zur aktuellen wöchentlichen JM Challenge habe ich Tildas Kleid und die Rose gepaperpieced. Tildas Arm, die Hand und auch die Rose habe ich so mit 3D Pads aufgeklebt, dass sie aus dem Motiv hervorkommen. Das gefällt mir persönlich sehr.
***
Matching to the current weekly JM Challenge I paperpieced Tilda's dress and her rose. I used only a few Dimensionals for Tilda's arm, hand and the rose to let them pop out of the image. I really love how it turns out.

stamps: Tilda with Rose by Magnolia
ink pad: Memories Artprint Brown
papers: Basic Grey Bittersweet Pattern Paper
accessories: Oval Spellbinders, Lace, Paper Flowers, Mulberry Roses, MS Branch Punch, QK Phoebe letters, Star Dust Stickles, Chipboard Hearts, Dimensionals

Kommentare:

Annacarin hat gesagt…

Hi Jay jay, it's amazing! A loveley box with nice details! Will be exciting to see you here.
I would be glad to be a follower to you.
Hugs Annacarin

Kim Piggott hat gesagt…

Hi Jay Jay,
So great to see you here!
Love your amazing box just beautiful!
hugs
kim x

Tracy hat gesagt…

I've become a follower on your new blog, this box is beautiful and all your work is really lovely. Congratulations on DT for magnolia!
Happy crafting
tracy x

Blog Widget by LinkWithin